söndag 16 mars 2014

INFLUENSAN LÄGGER SIG.....

Jag har varit såååå sjuk hela den här veckan! Kände mig lite dålig i söndags kväll och visste inte om det var för att jag började bli sjuk eller för alla tabletter jag ätit. Vaknade upp på måndagen och var såklart sjuk. Jag har haft jättehög feber flera dagar och först idag känner jag att febern börjar lägga sig och kvar är bara lite förkylning och halsont. Raffe har fått gå ganska lugnt dom senaste dagarna men nu ska vi ta tag i dressyren igen och försöka fortsätta utvecklas :)

Nästa vecka kommer att vara full av läkarmöten och tider hos sjukgymnasten... Jag känner mig riktigt nervös över mötena och jag försöker förbereda mig inför att ha väldigt ont hela veckan efter att sjukgymnasten "har gjort sitt". Jag ska ladda upp genom att åka in till stan i morgon bitti och göra en fransförlängning. Kanske unnar jag mig något mer som kan förebygga en del av den oro och stress som kommer uppstå den här veckan :(

När den ligger på marken och man t.ex ska hoppa över den med mig på ryggen då är den ett stort häst-ätande-monster. Men när jag står bredvid på marken finns det inget läskigt i den alls? Då är den till och med den roligaste leksaken i världen..... Knäpphäst :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co