måndag 17 mars 2014

BORSTA RENT SCHABRAKEN

Äntligen börjar Raffes pälsfällning att lugna ner sig lite och det blir inte längre en stor hög med hår när jag borstat klart honom. Tyvärr har jag varit lat och inte orkat borstat rent alla schabrak jag har använt den senaste tiden. Jag tänkte ta alla på en gång men märkte att det tog så lång tid bara att borsta rent ett schabrak så jag får nog ta dom dag för dag. Den där pälsen sitter som berget på schabraken!

Före

 Efter... och det finns en hel del hår kvar.

 Så här mycket borstade jag av från en sida av schabraket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co