söndag 2 februari 2014

DÅLIG DAG BEHÖVER INTE VARA DÅLIG

Jag går och har ont i ryggen hela tiden, varje sekund av dygnet. När jag har en dålig dag har jag ökad smärta och oftast är det faktiskt okej. Just smärtan är okej men att den gör att jag inte kan göra det jag vill - det är inte okej! Så om det jag vill göra går att göra även när jag har en dålig dag, då behöver det inte bli en dålig dag. 

Idag är en sådan dag men det gör inget för Emma ska hjälpa mig att tömköra och då får ju Raffe sin motion som han vill ha och behöver. Då kan jag slarva lite med mockningen och packningen av påsarna utan att någon blir lidande i alla fall :) Så trots att jag har rätt ont i ryggen känns det som en ganska bra dag i alla fall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co