fredag 24 januari 2014

JÄKLIGT BRA FREDAG!


Jag måste erkänna att idag är en jäkligt bra dag! Jag var hos läkaren i morse och han gav mig en remiss till magnetröntgen som jag gått och längtat efter! Nu hoppas jag att dom hittar något och att dom kan göra något åt det. Längtar efter att bli bättre i ryggen :) Eftersom dagen började så bra, har hela dagen gått som en dans! Jag handlade mat efter läkaren, bjöd på fika (hembakat) på min arbetsutredningsplats, red ett dressyrpass på Raffe, fikade i stallet, hade möte med hyresvärdarna och har plockat ner dom sista julsakerna. Allt har bara varit så BRA och jag har flera timmar kvar av kvällen! :) bra bra bra bra. Tyvärr tror jag att morgondagen kan bli lite sämre när jag varit så igång trots att kroppen skriker NEJ. Men det är det värt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co