lördag 30 november 2013

FRISK OCH PIGG IGEN

Jag är så himla lycklig för att Raffe är frisk och kry igen! Det fullkomligt bubblar inom mig och när jag ser honom vill jag bara gråta glädjetårar och krama honom i en evighet. Idag var vi ute på en timmes skritt tur barbacka på grusvägarna i den första snön. Vi lyssnade på julmusik och hade det jättemysigt! Raffe var riktigt pigg och tyckte att det var så kul att han ibland krullade ihop sig som en liten boll och trampade på stället (med långa tyglar). Det är skönt att han alltid sköter sig och är snäll trots att han har stått still och vilat länge.

Idag har jag varit och Raffe-shoppat i Linköping :) Jag har köpt hönät, krokar, hinkar, godis, saker till hans "sjuklåda" m.m. Tyvärr hann Djur&Uteliv att stänga innan jag kom dit men jag får ta den affären någon annan dag. Här ska förebyggas kolik så det bara sjunger om det! Jag tog även en svängom på ikano och köpte några julklappar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co