fredag 26 juli 2013

DRESSYRFILM G.H

Här kommer en film på G.H från det sista dressyrpasset. Jag gör ett tappert försök att sitta ner i hans trav. Jag har tidigare inte kunnat sitta ner i huvud taget i hans trav men dels så har han börjat arbeta mer på rätt sätt och dels så har jag utvecklat min sits - detta gör att det är enklare att kunna sitta ner. Jag har fått starkare bålmuskulatur och orkar därför hålla en stadig sits och få ner min tyngdpunkt ner till fötterna. Jättestor skillnad på min sits nu jämfört med för ett år sedan! Roligt!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co