torsdag 25 juli 2013

G.H TRIBUTE

Jag tänkte ge er en liten uppdatering om mammas travare G.H Tribute. Det har inte blivit så mycket inlägg om honom eftersom jag inte längre bor hemma och rider eller ser honom. Men ibland åker jag och hälsar på mamma och då blir det en stund i stallet för att hälsa på hästarna. Här om dan var jag och red ett dressyrpass på G.H. Tyvärr har inte mamma klarat av att rida G.H så mycket som hon hade velat på grund av hennes dåliga kropp. Han ger verkligen 100% och tycker det är sååååå roligt att få jobba en stund när han tränas. En riktigt rolig häst att rida och som har potential att bli en riktigt fin dressyrhäst :)










G.H är till salu om rätt hem hittas.
För mer info är ni välkomna att kontakta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co