torsdag 13 juni 2013

KARIN RIDER DRESSYR


Idag har Karin ridit dressyr på Raffe. Jag tog mig ut ur huset (även om det tog lång tid) och kollade när dom red + fotade med mobilen. Tyvärr är bilderna lite suddiga men man tager vad man haver. Jag tycker själv att ridpasset gick bra för dom och det har gått åt rätt håll sen jag senast kollade när dom red. Kände när jag skulle gå tillbaka till huset att jag nog skulle ha stannat kvar i sängen en dag till. Får hoppas att det känns bättre i morgon. Karin är snäll och tar hand om Raffe även i morgon. Hon planerade en uteritt med honom :)

Vad tycker DU om det du ser på bilderna? Karin rider engelsk dressyr, ser ni någon skillnad på hennes ridning jämfört med min ridning? Svårt att se genom bara bilder men släng gärna in en kommentar om ni har någon tanke - positiv eller negativ!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co