fredag 14 juni 2013

FREDAGSMAT


Smördegsinbakad kassler med tacoinspererad fyllning.
Sallad och tacodipp

Mitt önskemål - men vi hjälptes åt i köket :)

Tidigare i veckan gick jag och köpte två biobiljetter (som går att använda för att se vilken film som helst) som vi skulle ha använt ikväll. Jag ville bjuda honom på bio och även äta en plankstek på Harrys innan bion. Men min rygg förstör allt och jag har fortfarande ont. Att gå på bio är inte aktuellt för min del så han får ta biobiljetterna och gå på bio med någon annan ikväll. Hatar min rygg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co