tisdag 28 maj 2013

MITT MÖTE HOS REHABLÄKAREN

Några av er undrar hur det gick för mig när jag var på möte hos Smärt och Rehab. Jag fick sitta i två timmar och svara på diverse frågor och berätta hur allt stod till med rygg och smärta. Vi kom fram till att det bästa för mig är att gå ett 6 veckors intensivt rehabiliteringsprogram följt av 6 veckor 25% rehabilitering. Nu kommer dom ha ett litet sommaruppehåll så kursen kommer starta i början av höst. Annars ska jag försöka komma igång så gott det går med sjukgymnastik och mitt mål är att öka på mina tider på Hööks så att jag i alla fall kommer dit jag var innan mitt senaste bakslag. Rida har jag tillåtelse att göra när jag känner att jag klarar av det och i den nivå som inte skadar min rygg eller gör att jag inte klarar av att utföra min träning så bra som jag hade kunnat om jag inte red.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co