måndag 27 maj 2013

MAN KAN VARA FIN ÄNDÅ

Dom senaste dagarna har blivit rätt lugna för mig och Raffe. Vi har inte ridit några ordentliga pass utan mest lullat runt och ridit ut. Men vem säger att man ska se ut som ett skogstroll bara för att man rider ut? Jag har stått länge och bestämt ridkläder som ska matcha med Raffes utrustning. Om det inte har varit regnigt ute har han minsann haft benlindor på sig och en inbakad fläta är väl aldrig helt fel? 

Idag har jag inte kommit ur sängen i huvud taget. Det känns som jag har rullat nedför ett stort berg och sedan blivit överkörd av en pansarvagn 10 gånger. Robban (sambo) gick ut i morse och släppte ut honom och vi ska fixa hans box ikväll så den blir ren och fin. Bara det bästa till min pälsboll :) !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co