tisdag 28 maj 2013

HÄSTLEDIG?!

Idag har Karin haft Raffe så jag har varit helt hästledig! Det var länge sen jag var hästledig och även om hon erbjöd sig att ta hand om insläpp och utsläpp sa jag att det inte behövdes. Jag bor ju ändå bredvid stallet så det kändes lättare för mig att ta hand om det än att hon ska åka 2 mil enkel resa för att göra det. Idag har jag utnyttjat min lediga dag till att ha ont och besöka vårdcentralen.

Även i morgon har Karin hand om Raffe och då ska jag utnyttja min lediga dag med att bli röntgad och    drar nog med min sambo till hästbutiken :) Han är bra på att bära tunga säckar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co