onsdag 22 maj 2013

HOPPAS PÅ BRA HJÄLP!

Idag har det inte blivit mycket aktivitet för min del. Jag tog ut Raffe i morse och fixade allt i stallet. Sen åkte jag och sambon och storhandlade tillsammans för att jag ska få slippa bära matkassar med min rygg. Idag jobbade jag ett par timmar på eftermiddan och när jag kom hem var smärtan så påtaglig att det bara var att överdosera min medicin och lägga sig i soffan. Snart ska Raffe få komma in och min underbara sambo följer med ut för att fylla på Raffes vattenbalja med vatten. Tur jag har honom :)

När jag låg i soffan passade jag dessutom på att kryssat, måla och ringa in i ett häfte (tog en hel evighet kändes det som) med frågor, skalor, ritningar mm. som jag ska skicka in så fort som möjligt till Rehabavdelningen. Jag har fått en snabb tid dit på fredag för att jag ska få ännu mer hjälp med min ryggsmärta. Känns bra att det äntligen händer något och jag hoppas att jag kan få riktigt professionell hjälp. Men det där häftet var inte det lättaste att fylla i, fick hoppa över ett par frågor som jag helt enkelt inte förstod. Men ett par av närmare hundra är väl okej?

En liten bild på mig, min sambo Robban, min chihuahua Cindie och min katt Nisse som min mamma tar hand om. Vi söndagsmyser med bingolotto och smörgåstårta hemma hos min mamma :) Livskvalité!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co