torsdag 23 maj 2013

VI HADE JÄKLA BRA TUR MED VÄDRET

Idag hade jag faktiskt planerat hela min dag, någorlunda. Jag släppte ut Raffe på morgonen och sov sen ut riktigt länge fram tills jag var tvungen att gå upp och göra i ordning mig inför jobbet. Jag har haft rätt ont i ryggen dom senaste dagarna och tror det hjälper om jag får sova ut ordentligt på morgonen (sover rätt dåligt på natten). Det har regnet konstant hela dagen men nästan omedelbart när jag kom hem slutade det regna. Jag och Elin (en tjej i stallet och granne) hade redan bestämt att om det inte regnade allt för mycket skulle vi rida ut en sväng. Vi skyndade oss ut och slängde på hästarna utrustningen utifall det bara skulle varit ett kort uppehåll. Men under tiden vi var ute blev himlen helt blå och solen sken. Snacka om tur med vädret! Vi var ute i ungefär en timme och det blev en hel del "vattenpölsträning" med fegisRaffe. 

Nu ska jag sätta mig och göra klart det sista med presenten.... Ni har väl inte glömt att det är Mors Dag på söndag??? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co