måndag 4 februari 2013

FÖR ATT SKYDDA RAFFE

 
Nu när vi har skor med brodd i rider vi alltid med benskydd och boots för att förhindra ev. skador. I vanliga fall rider jag näst intill aldrig med skydd och det är sällan jag rider med benlindor heller (det blir oftare på sommaren). Om vi ska hoppa brukar jag försöka slänga på ett par benskydd och ska vi rida dressyr kan det vara roligt med matchande benlindor. Inte för att jag egentligen ser benlindorna när jag rider? Men som sagt, benskydd och boots ON på Raffe :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co