måndag 21 januari 2013

BESÖKSREKORD PÅ BLOGGEN?

Då och då kollar jag in vad jag har för statistik här på bloggen och idag blev jag positivt överraskad när såg resultatet. Igår var det nämnligen lite över 350 besökare som var inne och kikade. Alltid kul att veta att det är nån där ute som läser vad jag skriver och ännu gladare blir jag när ni visar er genom mejl och kommentarer :) Ni får självfallet alltid komma med idéer till inlägg och om ni har några frågor så är det bara att ställa dom så svarar jag så gott jag kan.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co