måndag 28 januari 2013

ALLERGIN KOMMER IGÅNG....

Hårfällningstider är aldrig roligt! Raffe har fått en tidig sådan och eftersom han har rätt rejält med hår är det en del som fälls. Tyvärr har jag blivit pälsallergiker sen ett år tillbaka och då också lite allergisk mot hästar. Så det är inte alls roligt att borsta Raffe längre för det börjar klia överallt.... Tur i oturen är jag inte i närheten så allergisk mot hästar som jag är mot katter och grisar. Japp, man kan vara väldigt allergisk mot den modiga lilla grisen Babe.
 
Den lilla högen som bildas efter 3 drag med borsten...
 
Syns knappt, men även om jag har flera lager kläder från topp till tå har jag
ändå utslag över hela armarna flera timmar efter att jag kommit in från stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co