söndag 23 december 2012

COB BLIR FULL

Igår provade jag det nya tränset på Raffe men det passade tyvärr inte. Det var ett i strl cob, vilket han i vanliga fall brukar ha, men det var för litet. Så vi tog oss en tur till Hööks direkt och bytte till ett i strl full och så köpte min underbara pojkvän ett bett till mig som jag kunde ha till tränset. Eftersom jag har planer på att ha detta träns mest som dressyrträns blev det ett tredelat med fasta ringar som är godkänt att träna med.
 
Tyvärr har jag inte hunnit rida något idag då jag fick ta en tur till läkare istället. Ikväll har vi haft tidigt julfirande med min syster, Robbans mamma och hans morfar :) I morgon hoppas jag hinna träna Raffe i det nya tränset (som SKA passa) och sen vidare på mer släktträffar, mysiiiigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co