lördag 22 december 2012

TIDIG JULAFTON MED JULKLAPPAR


 
TITTA SÅ FINT! Igår hade jag och min pojkvän en lite tidigare julklappsöppningskväll eftersom vi inte kommer få något mer tillfälle ensamma fram till jul. Jag blev så grymt glad när jag öppnade mitt paket och såg att det låg ett Aachenträns Ardmore  från Claridge House! Varje gång jag har packat upp ett sådant när jag jobbat på Hööks har jag tänkt att ett sånt ska jag köpa. Sen när vi fick hem Höökskatalogen för länge sen nämnde jag för min pojkvän att ett sånt vill jag ha. Stackaren hade stått hur länge som helst och försökt minnas vilket träns det var och sen försökt komma på vad det skulle vara för storlek, thihi. Tänkte att jag skulle ha det på Raffe :)

1 kommentar:

  1. haha vilken utmaning för robban, fan va bra, fin julklapp! kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co