fredag 26 oktober 2012

FÖRSTA SNÖBILDERNA



Det känns inte alls roligt att första snön kom redan 25 oktober i år. Nu håller vi tummarna för att det inte blir nån mer snö alls och att den snön vi har smälter bort till i morgon :)

Mamma tog några bilder på mig och Raffe i det soliga vädret. Hade vi vetat att vi skulle bli fotade hade vi nog klätt upp oss lite bättre, men det är så fruktansvärt kallt idag att jag var tvungen att ta på mig tredubbelt med kläder. Efter att mamma fotat oss red vi runt lite på fältet bara för skojs skull. Jag vågade inte rida längre bort från stallet för Raffe var lite stirrig idag och det är inte svårt att ramla av honom när man rider barbacka. Ah just det.... Jag ramlade av under fotograferingen. Jag släppte tyglarna för en sekund och precis då kom det en vattenpöl som Raffe studsade över och då tappade jag balasen och ramlade av. Så kan det gå ibland, hehe!




Klicka på en bild för att se dom större :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co