måndag 24 september 2012

HOPPNING PÅ STUBBEN



Brist på idéer, slänger in en filmsnutt till er!

Jag hade fixat en film till er när jag och Raffe hoppar på stubbåkern, med matchande musik och allt. Men våran dator har börjat leva sitt egna lilla liv så jag kan inte ladda upp den videon på bloggen. Därför får ni istället ett av klippen helt oredigerat :) Det hade regnat den natten så det är väldigt mjukt i backen och därför hoppar vi inte högre än på filmen och det syns att Raffe inte riktigt kommer upp från marken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co