tisdag 25 september 2012

SKOGSMULLAR I HJÄRTAT


Måste erkänna att jag är skogsmulle! Jag älskar att utvecklas med min häst och lära mig nya saker. Att rida ett dressyrpass på banan och det känns fy fan va bra det gick är en helt otrolig känsla. Att rida mot det där hindret man höjt lite mer än man egentligen vågar hoppa, men ändå styra mot hindret och man klarar sig över ger sån jädra adrenalinkick. Men.... att rida ut själv i skogen med sin allra bästa vän, höra skogens ljud, hästens frustande och känna hästens hjärta slå... DET är lycka och det mest ro givande som finns. Jag rider inte för att vinna, jag rider för att det får mig att må bra i både kropp och själ.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co