fredag 31 augusti 2012

HALSFLUSS *TUMMEN NER*

 
Igår vaknade jag upp och hade feber, ont i halsen och muskelvärk. Jag förstod direkt att jag hade fått halsfluss eftersom jag får det ett par gånger om året. Jag har nog ganska dåligt immunförsvar för jag är sjuk var och varannan dag. Ni som inte är sjuka ofta ska skatta er lyckliga! Jag fick en tid hos vårdcentralen idag så jag har fått en superkur antibiotika som jag ska äta i 10 dagar. Hoppas jag blir bättre snart så jag kan gå ut och gosa med hästarna i stallet.
 
Jag har fått några fina bilder på mamma och G.H när dom tränat på stubbåkern utanför oss. Jag hoppas bönderna väntar länge med att plöja upp den åkern och att vi kan få några sena sommardagar. Här om dagen var det en underbar solnedgång och varmt på kvällen, jag passade på att smygfota mamma lite när hon red.

 
 

3 kommentarer:

  1. Som om du inte hade nog av krämpor.
    Krya på dig sötnos.

    SvaraRadera
  2. Som om du inte hade nog av krämpor. Krya på dig sötnos.

    SvaraRadera
  3. Halsfluss är hemskt! Haft det en gång, och det var en gång för mycket! Gick med det i tre dagar innan jag insåg att det inte bara var världens värsta halsont xD

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co