onsdag 29 augusti 2012

INGET INTERNET

Nu får ursäkta för den hemskt dåliga uppdateringen! Jag har faktiskt en riktigt bra ursäkt.... Mitt internet fungerar inte som det ska så jag kommer inte in på bloggen. Det här är första gången på 4 dagar som jag lyckats klicka mig in. Jag hoppas internet sköter sig från och med nu, annars vet ni vad orsaken är.
 
Vad har då hänt ?
 
Jo, jag har haft fetaste 20års festen här hemma på gården! Alla mina vänner kom för att fira att jag snart (4 sep) går från tonåring till gammal tant. Blev en riktigt lyckad fest och jag känner mig lyckligt lottad som har så många fina och snälla vänner. Inget blev förstört, alla var glada, det var relativt lätt att städa dagen efter (med tanke på att det var 20års fest) OCH ingen gick och dummade sig med mina guldklimpar i hagarna.
 
 
Jag och tre vänner från festen i mitt rum. Vet inte om ni ser det men jag skulle nog kalla det ett typiskt "hästtjejsrum"... hästaffischer, ett träns hänger på väggen mm ;) Är man hästtjej så är man!
 
 
Trollet fick agera ponnyridningshäst på mitt kalas och det var riktigt många som ville ta sig en tur på honom. Det var majoritet killar som satte sig upp! Trollet skötte sig som om han aldrig gjort något annat än burit runt på onyktra människor och han fick många applåder och klappar.
 
Pricken över i:et var ändå på måndagen då jag fick en sadel av mamma!!! Jag vet precis vilken dressyrsadel som jag och Raffe vill ha, men den har ett drömpris också :( Men vi är i stort behov av en dressyrsadel då vi bara har en hoppsadel och därför har jag tänk köpa en lite billigare dressyrsadel så länge tills vi har råd med den där dyra vi vill ha. Mamma vet såklart precis vilken sadel jag kollat ut till oss och nu hänger den så fint i stallet :) En dressyr Wintec Cair! Nu kan inget stoppa oss!



Jag hoppas det här inlägget ser ut som det ska... Som sagt, internet är inte som det ska!

2 kommentarer:

  1. Är måttligt avundsjuk på dig xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Det är så att till och med jag är avundsjuk på mig själv. Det kom helt oväntat och jag kunde inte drömma om en bättre present! :)

      Radera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co