lördag 16 juni 2012

INGET HÄST IDAG

Det kommer inte bli något med hästar varken idag eller i morgon :( Min bror gifter sig så det är massor att göra idag och i morgon ska vi städa och ta ner allt vi fixat med. Tråkigt att det varar så kort tid när man slitit i flera dagar för att få det fint. Håller tummarna på att spöregnet slutar ute så vi slipper se ut som dränkta katter.

Ett uppdrag har jag i alla fall under själva bröllopet... Jag ska lasta ur, sela på och köra fram hästen framför kyrkan så dom kan åka hem med häst och vagn. Sen ska jag stå beredd när dom kommer hem och sela av hästen. Får nog ta med mig stalljackan så inte kläderna blir skitigt, hehe. Så lite häst blir det ju idag ändå :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co