söndag 17 juni 2012

VECKAN SOM GÅTT

Ni vill inte veta hur Raffes frisyr ser ut just nu! Han är lerig från topp till tå och han har fått ur alla flätor förutom 4 som är helt risiga... Han har dessutom bara blivit riden en gång den här veckan och blibit longerad två gånger eftersom det varit fullt utt med man brors bröllop. Därimot har han betäckt Iza den här veckan!! Fyra språng och det sista var nu ikväll när vi kom hem. håll tummarna för att hon har tagit sig!

Som sagt.... bröllop! Igår blev min bror en man, fick en hustru och bytte efternamn! Samtidigt passade dom på att döpa sin son Måns. Det var svårt att inte börja gråta men jag tror jag lyckdes behålla lite av mitt smink.

Trollet har jag hunnit motionera lite mer den här veckan. Han har hunnit bli riden hela 4 gånger (hallelujah) och aningen har det varit tidigt på morgonen eller sent på kvällen straxt innan det blivit mörkt. Det är lite synd om Trollet när det blir motionering på så oregelbundna tider men han har varit riktigt pigg och fräsch trots att jag inte varit detsamma. Vi har bara ridit på tränsbett den här veckan för att finslipa ordentligt på just det bettet. Vi här tränat massvis med övergångar och framför allt på halter. Jag är riktigt nöjd över Trollets prestation den här veckan och hoppas att det håller i sig till nästa vecka.

Vigsel
 Dop
 Såpbubblor istället för ris :)

 Häst och vagn såklart!!
 Lite sång

 Vi släppte heliumballonger med lappar på som förklarade att dom hade gift sig och att dom skulle höra av sig om dom hittat lappen.

1 kommentar:

  1. Å vilken underbar häst o vagn åkning på ett bröllop : )

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co