torsdag 12 april 2012

VILKEN SKILLNAD

Har nyss varit ute på en sen eftermiddagstur med Raffe i solskenet! Vi var bara ute 40 min men det räckte gott och väl för oss som kommit lite ur form. Men Nu när vädret är bättre och solen är uppe längre ska vi komma igång på riktigt igen med både dressyren och hoppningen. Idag kändes Raffe nästan som sitt gamla vanliga jag. Han hoppade till några gånger för läskiga saker men annars var han lugn och avslappnad under hela ridturen. Vilken skillnad det blivit på honom under dessa två veckor som GH (travaren) stått brevid honom i hagen. Tänk er hur det kommer bli sen när Raffe och GH släppt ihop!

I måndags blev jag Faster till nyfödda Måns! Jag är så himla glad och
stolt över min bror och hans fästmö som fått en så himla fin pojke.

Kram Sofie :)

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till att ha blivit faster! : )
    Fast det låter ju lite gammalt : )

    SvaraRadera
  2. Anna Carin: Tack!! Fast jag är ganska liten så det gör inget för mig att låta lite äldre hehe :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co