onsdag 11 april 2012

EN STYCK TATUERING

Idag var jag i Nyköping och tatuerade in ett porträtt på min bebis Cindie. Världens bästa vän som mer än förtjänade att för evigt sitta på min kropp. Hennes huvud sitter nu på höger vad och är i samma skala som verkligheten ev. lite större. Jag har tidigare en större tatuering på ryggen som föreställer ett portsätt på min avlidna d-ponny Chayenne. Må du för alltid springa fritt på trapalanda :( Kan lägga upp en bild på min Chayenne tatuering nån dag så ni får se.





1 kommentar:

  1. Dagen fråga är igång, skriv en så kanske jag väljer just din♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co