söndag 29 april 2012

POSITIV INSTÄLLNING


Jag ska prova på nått som kallas överdrivet positiv inställning. Direkt när jag vaknar ska jag tänka att det kommer bli en bra dag utan snärta, stress eller irritationer... Kanske måste flytta till en öde ö?? Dagarna blir så tråkiga när man ska gå runt och stressa över ingenting och när jag får ont ska jag ta en tablett istället för att försöka härda ut som jag provat med ett tag nu. Nu är jag glad och när jag är glad är jag i stallet, så tyvärr får ni inget längre inlägg av mig nu :D !!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co