torsdag 26 april 2012

REGNING DAG


En regning dag som denna då jag dessutom har lite extra ont i ryggen brukar jag sitta och titta på gamla och nya ridvideos. Dels för att få inpiration till att springa ut till stallet så fort det slutar regna men också för att självkritisera min ridning och på så sätt förhoppningsvis bli en bättre ryttare. På denna relativt nya video på mig och Raffe finns det mycket att kritisera. Jag måste verkligen ha haft en dålig riddag för ibland kan man ju undra vad det är jag försöker göra. Tur att Raffe alltid är en gentleman och gör sitt allra bästa med att lista ut vad jag gör.

En solig och bra dag brukar jag istället titta på roliga och tillfixade videos med musik och roliga animationer. Det kan vara både hopp och dressyrvideos men för det mesta är dom på Trollet eftersom jag har en helt otrolig känsla när jag rider honom. Jag hoppas att jag och Raffe kommer ha samma känsla en dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co