lördag 21 april 2012

OPERATION PÅ G

På måndag ska min kära mamma in på diskbråcksoperation och förhoppningsvis blir helt frisk! Jag ska köra in henne till operation och hämta henne sen senare på dagen när hon får åka hem. Det kommer bli ett par veckor här hemma då jag ska sköta allt med städning, mat, ringa runt, djuren, räkningar o.s.v. Jag tror det kommer gå galant och jag är så glad att mamma ska få slippa sin smärta.

Jag har dessutom fått reda på att även jag ska opereras. Det kom helt oväntat eftersom jag håller på med sjukgymnastik och ska påbörja en arbetsrehabilitering snart. Jag är lite chockad och dessutom lite rädd då det görs under narkos.... Jag bad i alla fall om ett informationsmöte så jag kunde få lite mer information om mitt diskbråck och själva operationen. Även om jag fått en hel del info om det via mammas operation så känns det bättre för mig om jag kan få information riktat endast till mig. Men tänk er att sen kunna leva med mindre smärta!!! Kanske till och med kunna rida utan att sitta som en säck potatis?? Wihooo

Jag och the one and only Chayenne! Här
håller vi på att rida in henne, jag är 12 år :)

1 kommentar:

  1. LYCKA till, båda två jag håller tummarna! : )
    Min svägerska op akut i fredags, efter en engångs ridlektion 18 dec! se hur det kan gå, o jag var så glad för jag trodde det skulle bli lite ridning (återfalls ryttare) framöver! men efter den långa smärtan o akut op av discdråck lär det ju inte bli något : (

    Tänker på er i morgon! KRAAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co