fredag 20 april 2012

OBESKRIVLIGT

Om ni bara visste hur mycket jag längtar tillbaka på tiden då jag kunde rida utan att det gjorde ont i varje steg, och framför allt hoppa utan att knappt komma av hästen efteråt. Det var på dom gamla goda tiderna det! Då behövde jag inte planera och tänka innan jag hoppade utan hade jag lust att hoppa - då gjorde jag det. Trollet har alltid lust att hoppa och gör det alltid lika bra. Efter att jag börjat få mer ont när jag hoppar har Trollet blivit mer osäker. Han hoppar fortfarande om jag ber honom men det känns att han inte hoppar med samma självförtroende som han gjorde förr. Raffe hoppar som vanligt med noll självförtroende och han tvekar varje gång om han verkligen kommer att komma över bommen på marken eller inte. Jag tror det är en tidfråga i Raffes fall innan han blir tillräckligt mogen för att lita på sig själv. I Trollets fall hoppas jag att vi kan komma tillbaka till vårat gamla jag och hoppa över allt vi ser!

Hittade några ovisade bilder på datorn... tror dom är från en film....


Kram Sofie :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co