fredag 16 mars 2012

NH MED SEÑORITA






När man inte får rida får man titta på.... Mamma var en ängel och tog in Trollet åt mig idag så jag skulle få borsta men det var väldigt ansträngande så mer än så fick han inte, tyvärr. JAg fick istället titta på när mamma lekte av Senorita på banan. Hon är jätteduktig och lyssnar så gott hon kan men det blandas ganska väl med bus också. Hon är ju trots allt bara 10 månader så mer än så kan man verkligen inte kräva. Hon tycker det är jättespännande att gå över bommar och genom hinderstöden. Tror Senorita kommer bli en riktig toppenhäst och det syns på långt håll att hon har fått det bästa från både friesern och P.R.En.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co