lördag 17 mars 2012

FLER SEÑORITA BILDER

Här kommer lite fler bilder från NH träningen med Senorita igår. Jag har jätteproblem med att skriva och fixa med inläggen... tråkigt... Vet inte om det bara är jag som har dom problemen eller om det är alla?




Idag klockan 13.00 kommer min vän Elin (www.Nisalla.blogspot.com) ut och ska aktivera Raffe och Trollet åt mig. Jag är så lättad över att hon kunde tänka sig att komma ut redan idag när jag frågade. Kommer nog skriva några rader och kanske ta några foton på henne och hästarna sen :)

2 kommentarer:

  1. Underbart med kompisar som kommer och motionerar hästar när man själv inte kan, det är GULD värt!

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet inte vad jag skulle göra utan dom! Så många gånger som mina vänner ställt upp på mig går inte att räkna på en hand! Samma sak med min underbara mamma som hjälper mig när jag behöver det :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co