fredag 16 mars 2012

RIDFÖRBUD....IGEN!

Ursäkta min frånvaro på bloggen.... den har varit ofrivillig! I tisdagsnatt fick jag så grymt ont i benen och båda två domnade bort. Efter att ha ringt till både 11777 och vårdcentralen blev jag tillsagt att omedelbart åka till akuten. Efter lite undersöknignar blev jag inlagd och har under min sjukhusvistelse fått lite undersökningar, röntgen, testat olika mediciner o.s.v. Men igår övertalade jag dom om att jag skulle få åka hem och fick i går kväll äntligen krama om min fina hund Cindie.
.
Efter att köpt medicin för 500 spänn (tänk va mycket fint jag hade kunnat köpa till Trollet för dom pengarna) känns det lite bättre nu men den där smärtan vill inte försvinna. Jag har fått ridförbud (!!!) .... igen..... och det känns inte alls roligt. Jag har ju precis fått igång Raffe och Trollet har gått näst intill varje dag! Men det finns viss chans att jag fick så här ont i tisdags när jag red Raffe och han drog på några språng. Min busiga häst..... Sluta va så busiga så jag kan få rida på er!
Min goda vän Wiktor (på bilden) låg i rummet precis över mig så jag smet upp dit ibland. Förutom det kom flera av mina fina vänner och hälsade på så jag inte behövde vara ensam. Fina vänner! Det vara bra djuren som saknades...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co