torsdag 1 mars 2012

NEROSITETEN VÄXER

Vad har jag gett oss in på??? Jag har anmält mig och Trollet till en dressyr clear round nu på lördag! Egentligen vet jag inte varför jag anmälde oss, det är ju hoppning vi sysslar med.... inte dressyr? Jag anmälde oss till en LC:1 men det känns som att vi ska rida Grand Prix. Men nån gång ska ju vara den första (och kanske den sista) för alla. Jag är i alla fall jättenervös och överväger att sätta en påse på huvudet. Jag har inget emot att skämma ut mig själv men det känns lite taskigt att skämma ut Trollet inför alla plastic-fantastic-halvblod....

Än så länge är det 53 startade så det kommer bli en hel del häst- och människoögon som kommer kunna se och dömma oss. Hoppas att domaren tycker om oss i alla fall. Vi ska försöka göra vårat bästa men risken finns att jag blir så nervös att jag bara kommer sitta där eller kanske till och med hoppa över ett dressyrstaket.


Kanske måste lastträna lite för säkerhets skull?


Kram Sofie :S

3 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jätte bra. Ångrar lite att jg inte hann med en dressyr med trollis. Ni kommer chocka alla ska du se. visa alla att nordisr kan vara så himla mkt bättre än halvblod:-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att ni skulle ha tagit en dressyr, då skulle jag nog vara mindre nervös. vet ju inte vad Trollet tycker om att gå och kolla ner i backen när han är van att kolla upp och hoppa hinder hehe

    SvaraRadera
  3. Det kommer gå superbra, du och trollet är ju som ett :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co