torsdag 23 februari 2012

Vilken underbar Torsdag! Allt har bara flytigt på för mig och just nu känns livet inte alls lika komplicerat som igår. Även hästarna verkar må så där underbart bra. Trollet stod och sov i hagen när jag hämtade honom och Raffe låg i sin lösdrift och solade. raffe tycker verkligen om sin lösdrift.

Senorita fick komma ut och spralla av sig rejält. hon fick gå som handhäst brevid mamma Iza. Iza uppskattade inte sällskapet så mycket eftersom som är dräktig och senorita körde fullt ös brevid henne. Men Senorita är verkligen en ängel att ha som handhäst.


Jag har faktiskt ingen lust att sitta inne idag och skriva... därav får ni bara detta korta inlägg av mig och så önskar jag er en fortsatt solig eftermiddag!!

Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co