måndag 27 februari 2012

NY HEADER

Jag hoppas inte att ni har missat att bloggen har fått en ny header?? Alltså bilden på Trollet och Raffe som finns längst upp på sidan. Den är gjord av mina kära vän Julia efter mina små önskemål. Jag blev i alla fall supernöjd med den och det var väl ändå på tiden att den förra blev utbytt??? Jag är lite osäker på den extremt gröna bakgrunden som bländar ögonen så fort man kommit in på bloggen haha.... hoppas ni står ut med den, annars får ni klaga så byter jag till nått annat mindre bländande ;)


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co