måndag 13 februari 2012

NY HÄST

Det är farligt att bli insnöade... senaste gången vi blev det slutade det med att vi hade köpt en häst över telefon. Nu är vi insnöade igen och ännu en gång har vi råkat köpa en häst! Denna gång blev det inget litet gotlandsruss utan en 5 årig c-ponny hingst. Oinriden såklart men lite hanterad i alla fall. Så i morgon åker vi ända ner till skåne för att hämta hem våran nya bebis och Raffes blivande bästa kompis! Kan ni tänka er hur lycklig Raffe kommer bli? Kan tänka mig att det blir både ett och två glädjesprång i snön...



Får jag lov att presentera "Blixten" 133cm hög


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co