torsdag 16 februari 2012

SNÖ OCH MERA SNÖ

Så här mycket snö som vi har nu har vi inte haft i år! Men det var väl nästan på tiden att dem kom även om jag hatar snö. Får hoppas att det inte kommer mer nu och att den som ligger på marken smälter bort till i morgon bitti hehe.

Idag tog i alla fall jag och Trollet en lång snöritt ute i skog och mark. trollet var riktigt taggad och hade inget emot att ta ett extra varv i skogen. Som jag sagt flera gånger om så blir Trollet pigg på ett bra sätt. Han blir lite kortare men han vet att skritt betyder skritt och att trav betyder trav. Sen att han försöker smygöka galoppstegen lite är ju en annan sak, det är bara att låta trollet vara Trollet. Jag tycker ju faktiskt att han är perfekt precis som han är.



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co