tisdag 17 januari 2012

BILDBOMB TROLL JON

Efter bildbomben på Raffe har jag fått lite förfrågningar på en riktig bildbomb på Trollet också. Så här kommer en med blandade bilder 2008-2012, med blandad kvalité dessutom hehe. Enjoy!
















































Om jag ska vara ärlig har jag inte så många seriösa dressyrbilder på mig och Trollet - tyvärr. Jag har ingen som kan fota mig när jag rider och när jag väl får någon att gå med på att göra det verkar det som att det är roligare att fota Raffe än lilla Trollet :( Jag önskar att jag kunde få några fler fina dressyrbilder som jag kanske kan framkalla och sätta upp på väggen.....


Kram Sofie :)




Kram Sofie :)

4 kommentarer:

  1. Vilket fint par ni är du och Trollet :). Älskar att läsa din blogg btw. Dina bilder och texter är helt underbara måste jag bara säga :). Blir så sugen på att börja rida igen när jag läser dina inlägg :). Keep up the good work :) Många stora kramar Matilda ( Malin Karlsson Saarinens kusin )

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!! Trollet är mitt allt :)

    SvaraRadera
  3. SÅ fina ni är, tillhör Trollets fanclub! : )
    DUKTIGA ni är båda två!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co