fredag 23 december 2011

ÖNSKELISTAN 2O11

Nu har jag skickat in min önskelista till tomten, hoppas han hinner få den :) vi har dock ingen gran inomhus... men en väl fungerande skorsten i alla fall hehe.

Först och främst önskar jag mig att alla världens hästar ska ha det bra. Att dom tränas rätt, att dom får rätt omvårdnad och sist men inte minst får MYCKET kärlek! Mycket mer än vad dom egentligen skulle behöva, massor och ännu mer kramar och värmande pussar från sina ägare! för det förtjänar dom!

Sen önskar jag olika sätt att värma mig på när jag är i stallet och fryser arslet av mig varje dag nu under vintern. Så snälla tomten, jag önskar mig bara dessa tre, fjuttiga saker;


Rumpvärmare!! Så jag kan rida länge på mina fina pojkar!



Dessa stigbyglar som faktiskt ger mig bättre stöd så jag inte glider ut med foten OCH inte blir kalla och fryser tårna av mig.





Ett par fleecefodrade ridbyxor!! För jag FRYSER!!




Tack Tomten, kramar Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co