söndag 25 december 2011

NU ÄR DET JUL IGEN

Äntligen jul - och vilken jul!! Det är plusgrader och grönt ute, wiiiie!! Inga skor med brodd, snöskottning och annat jättetråkigt. Bara massor av grönt gräs avv galoppera i och inte så tjock päls på hästarna. Trollet har ju såklart sin björnpäls men dom andra har inte alls lika tjock päls som dom brukar vid den här årstiden!


Tvärr så jobbar jag hela helgen så den årliga julritten när vi klär ut oss som tomtar och rider runt för oss själva har inte blivit av. jätte jätte jättetråkigt MEN jag hoppas jag ska hinna göra den ritten nån gång i veckan istället (önsketänkande?). Morötter i stora last har dom fått idag och igår i alla fall och jag hoppas dom njuter av sin ledighet hehe.


En julbild från 2008! I mitten står Ivanhoe som idag är 3 år gammal och lite över 160 cm!!



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co