lördag 3 december 2011

LÖRDAG

Vilket oväder vi har haft här på östgötaslätten idag!! Regnat och blåst om vart annat.... tråkigt. Jag försökte passa på att träna lite NH med Raffe när det slutade regna för en stund men det var svårt när det blåste så mycket. Han hade svårt att hålla fokusen på mig och hörde heller inte min röst lika väl. Jag försökte sätta kameran på soptunnan för att filma men det gick inte så bra eftersom den bara blåste ner hela tiden... Ska kolla igenom dom små snuttarna jag fick ihop och se om jag kan sätta ihop nått litet klipp så ni får se honom lite live.


Kram Sofie :)

3 kommentarer:

  1. Gabriella: Tack snälla :) !!

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt skrivet! :) det var inte så jag menade, håller ju på med hästar just fotat de är fantastiska varelser, & för att jag trivs såå bra i stallet, hade bara lite svårt att formulera mig på rätt sätt! ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co