söndag 4 december 2011

NY FILM PÅ G

Har fått en liten fråga angående trickträning och NH. Dessutom ett önskemål om en film som visar lite utav tricken. Här om dan så försökte jag filma när jag tränade Raffe men det var full storm ute så det gick inget bra... kameran blåste ner hela tiden och Raffe såg spöken. Inte den bästa dan för att träna men vi gjorde ett tappert försök. Jag sitter nu och försöker göra nån slags film men har lite idétorka och vet inte om det är värt att försöka göra en film när hästen är så ofokuserad. Antigen klipper jag ihop nått eller så får ni vänta lite till tills stormen har gått över och hästarna kan koncentrera sig lite bättre haha. Dessutom skulle det ju vara roligt att få med båda hästarna på filmen, inte bara Raffemannen.




Idag kunde jag rida när det var ljust (första gånge på länge!) och det var helt underbart! Tog varsin tur på hästarna och galopperade länge på fälten. Det märktes att dom tyckte att det var precis lika roligt som jag tyckte. Två små svettiga, men väldigt nöjda, hästar fick sedan stå inne i stallet och torka innan dom fick gå ut till hagkompisarna. Raffe var nöjd över att stå inne med Trollet klättrade som vanligt på väggarna haha.


Kram Sofie :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co