onsdag 9 november 2011

SNART SÅ

Varken idag eller igår hann jag vara så mycket med mina små pälsklingar Raffe och Trollet. Anledningen till det är att jag försöker satsa ganska ordentligt på mitt körkort eftersom uppkörningen närmar sig. Det är mycket viktigt att jag klarar den så att jag kan lasta mina små hästar och åka iväg på äventyr :) ! Men dom har såklart fått både en och två pussar och massor av god mat! Vi fyller deras badkar med så mycket hö det får plats flera gånger om dagen. Snart så kanske dom får den där söta stora vintermagen, sött!


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co