torsdag 10 november 2011

EN STYCK GALEN TROLLET

Idag när jag kom hem från jobbet och skulle ta in Trollet för en ridtur så tog precis mamma ut Iza och Senorita från stallet. Trollet blev väldigt upprörd över att han skulle in i stallet när alla andra skulle ut i hagen och äta gott hö. Ni kan då tänka er hur vild våran uteritt blev. Vi fick värme upp bakåtvänt... galoppera först och skritta sen. Han hade mycket energi att göra sig av med och med hans extrema björnpäls blev det svettigt hehe. Men kul tycker han att det är - öronen framåt hela tiden!


Ni får klara er utan bilder ett tag för kameran är trasig och jag kan inte ladda in några bilder i huvutaget till bloggen.... tråkigt!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co