lördag 12 november 2011

INVIGNING AV HINDER

Idag red jag och Trollet bort till chefens ridbanan och invigde hennes hinder! Hon rider själv western och använder bara bommarna. Men när hon ändå var igång och köpte dom så köpte hon även matchande hinderstöd till bommarna. Så dom fick jag och Trollet vara först att hoppa. Trollet tyckte det var jättekul och vilken skillnad det var att hoppa på sand istället för gräs som vi göra här hemma. Motsvarande 50-60 hinder här hemma kändes som att hoppa 80-90 borta på sand-ridbanan. Så där kommer vi nog att hoppa fler gånger. Om vi fortsätter rida bort till den ridbanan kan man nog inte räkna gångerna Trollet och jag ridit på sand-ridbana på två händer. Det tar sig minsann!


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co