fredag 21 oktober 2011

SÅ SOM DET SKA VARA

Klockan är 11 och det är bara 3 grader varmt ute men solen skiner och det är ännu ingen snö så jag ska inte klaga... oooooch äntligen är jag ledig! Slippa behöva gå upp mitt i natten för att gå till jobbet och slippa komma hem när det redan börjat bli mörkt. det är så det ska vara, det är så jag vill ha det. Men ledigheten varar bara 3 dagar tyvärr. Men det kommer bli några av dom tre bästa dagarna på länge! Åh jag vet inte var jag ska börja... rida? tömköra? NH? fläta manen? bara stå och kolla på dom i hagen? ... åååh så mycket tid och så mycket jag vill göra, peeerfekt!


Nu är vi klara med utbytningen av ganska staketet i vinterhagen. Så nu står ett 160 cm högt, stadigt trästaket som hästarna inte kommer kuna gå över sen när snön kommer i vinter, skitbra.



Kram Sofie :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co