måndag 3 oktober 2011

MÖRKT...

Jag blir så deprimerad av att det blir mörkt allt tidigare för varje dag som går. Jag tycker om sommrarna när det inte blir mörkt förrän klockan 10 på kvällen!! Jag vill inte att det ska bli mörkt redan klockan halv 4 som det blir på vintern... Man hinner aldrig se hästarna i dagsljus. Idag var det en sån där dag då det blev mörkt tidigt, redan klockan 7 var det bäcksvart ute, så jag hann inte motionera med Trollet. Raffe och jag hann med en skogstur på 30 min och såklart lite myspys i stallet. Trollet fick nöja sig med en stor portion krafft, kli och morötter + myspys i stallet. Han tycker det är så skönt att stå inne och bli borstad när dom andra hästarna också är inne.


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co